Kom je er niet helemaal uit? Kijk dan hieronder tussen de FAQ en wie weet staat jouw antwoord ertussen. Wil je toch nog iets anders weten? Mail dan naar info@chiqfashionbybrit.nl of neem contact op met onze whatsapp service (0658775472).
Ja, in de winkelmand kun je rechts kiezen voor de optie: Afhalen bij ChiQ Fashion by Brit. Wanneer je bestelling is geplaatst kun je een afspraak maken om je bestelling op te halen!
Een fout gemaakt tijdens je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Zolang jouw bestelling nog niet in het sorteercentrum ligt, kan de bestelling nog gewijzigd worden.
De e-mail met je track & trace code ontvang je zodra de bestelling bij het sorteercentrum verwerkt is.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestelling die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) VOOR 15:00 geplaatst worden gaan dezelfde dag nog op de post.
Levering verloopt via de pakketbezorgers van PostNL en DHL. PostNL en DHL hebben een levertijd van 1 á 3 werkdagen.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging. Het komt wel eens voor dat deze in je ongewenste mail terecht komt. Kun je hem nog niet terug vinden? Neem dan even contact met ons op.
Wil je een artikel omruilen voor een andere maat? Geen probleem. Neem even contact met ons op en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.
Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten wordt binnen 7 werkdagen teruggestort op de rekening van de bankmaatschappij, welke ingevuld is op het retourformulier. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.
Afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet retour.